torsdag den 11. oktober 2012

Projekt #2 - Tastaturvase

Den ene side - og ja, det skal vaere random!
Som lovede har jeg haft gang i et lille sideloebende projekt, som jeg netop har faerdiggjort! Inspirationen til dette projekt fik jeg, da jeg forleden var i Ilva i Kolding. Inspirationskilden var en tastaturramme. Situationen var dog den, at mit tastatur-projekt skulle ende op med at blive min host-mom's foedselsdagsgave - derfor faldt valget paa en vase, da hun i forvejen har en stor(laes: enorm) kaerlighed til hvide vaser! 

Projektet var umiddelbart meget enkelt = find et slidt, hvidt tastatur og en hvid vase.. og lidt lim.. Efter at have paabegyndt destruktionen af tastaturet fandt jeg dog hurtigt ud af, at disse computertaster ikke er falde i bunden - tvaertimod - hvilket resulterede i en masse ekstraarbejde, fordi jeg selvfoelgelig ikke have nogen ordenlig tang - derfor HUSK en bidetang, hvis i ikke oensker at ende i samme situation! Et andet godt raad er "limen-som-goer-at-tingene-aldrig-kan-skilles-igen" - mit resultat blev godt.. saa laenge man ikke roerer ved vasen, for saa falder tasterne af... saa brug noget mother fucker godt lim foerste gang!

Den faerdige vase!!!

Herefter er det meget enkelt - paafoer tasterne vilkaerligt paa vasen og lim dem fast - lad toerre i 10 sekunder (10 sekunders lim) og vupti, saa har du en cool vase. OBS! ideen kan bruges paa alle kedelige ting - tjek blot dette link - mulighederne er ueeeendelige (kraever bare lidt tid.. og kreativitet.. og insaneness).


Dette samt kommende indlaeg bliver skrevet uden alfabetets tre sidste bogstaver, da jeg er endt op med en spansk computer.. haaber alle kan foelge med alligevel!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar